Çalışma İzni Görev Belgesi Formunun Geçerlilik Süresi Uzatıldı
Covid-19 salgını ile mücadele kapsamında 29 Nisan – 17 Mayıs 2021 tarihleri arasını kapsayan tam kapanma döneminde üretim, imalat, tedarik ve lojistik sektöründe faaliyet gösteren işletmeler kısıtlamalardan muaf tutulmuş buna bağlı olarak bu sektörde çalışanlara görev belgesi düzenlenme zorunluluğu getirilmiştir.
Görev Belgesi başvuruları e-devlet platformunda İçişleri Bakanlığı’nın e-başvuru sistemi üzerinden alınmakta ayrıca e-başvuru sisteminde oluşabilecek problemler, sistemsel yoğunluk, erişim hatası gibi nedenlerle zamanında görev belgesi alınamaması durumunda manuel olarak da görev belgesi düzenlenmesine imkan tanınmış ve manuel olarak düzenlenen çalışma izni görev belgesi formunun geçerlilik süresi daha önce 7 Mayıs 2021 Cuma günü saat 24:00’e kadar uzatılmıştı.
E-devlet platformunda yaşanan sorunlardan dolayı “Çalışma izni görev belgesi formunun” geçerlilik süresi İçişleri Bakanlığı tarafından yayımlanan son genelge ile 12 Mayıs 2021 Çarşamba Günü saat 24.00’e kadar uzatılmıştır